بهترین تفریحات برای بچه ها در سفر به تورنتو

به گزارش مجله سرگرمی، سفر به تورنتو برای خانواده‌ها یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن تعطیلات است. این شهر مملو از مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری است که می‌تواند سرگرمی‌ بسیار خوبی برای کودکان فراهم کند. با این حال، انتخاب فعالیت‌های مناسب برای بچه‌ها در سفر به تورنتو می‌تواند کمی مشکل باشد.

بهترین تفریحات برای بچه ها در سفر به تورنتو

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

در این مقاله ما بهترین تفریحات و سرگرمی‌هایی که می‌توانید در سفر به تورنتو با بچه‌هایتان داشته باشید را معرفی می‌کنیم تا سفری پر از خاطره‌های خوش برای آنها رقم بزنید.

باغ وحش تورنتو

یکی از بهترین مکان‌هایی که می‌توانید در تورنتو با بچه‌ها بروید، باغ وحش تورنتو است. این باغ وحش خانه‌ی بیش از 5000 حیوان از بیش از 400 گونه‌ی مختلف است. بچه‌ها می‌توانند از دیدن حیواناتی مثل فیل، پلنگ، شیر و خرس لذت ببرند.

علاوه بر این، باغ وحش تورنتو دارای منطقه‌ی ویژه‌ای به نام منطقه‌ی کودکان است که در آن بچه‌ها می‌توانند با حیواناتی مثل بز و بره، خوک، خرگوش و مرغابی به صورت نزدیک آشنا شوند.

باشگاه کودکان تورنتو

باشگاه کودکان تورنتو یک مکان عالی برای سرگرم کردن بچه‌های کم سن و سال است. این مکان شامل بازی‌ها و فعالیت‌های زیادی برای کودکان زیر 8 سال می‌شود.

در این باشگاه، بچه‌ها می‌توانند در استخرهای گونی، ماشین‌های برقی، خانه‌ی بازی، زمین بازی و سایر مکان‌ها بازی کنند. همچنین کلاس‌ها و برنامه‌های آموزشی ویژه‌ی کودکان نیز در این مکان برگزار می‌شود.

آکواریوم ریپلی تورنتو

آکواریوم ریپلی تورنتو یکی از بزرگترین آکواریوم‌های داخل ساختمان در جهان است که میزبان بیش از 15000 موجود دریایی و صخره‌های مرجانی است.

بچه‌ها می‌توانند از تماشای ماهی‌های رنگارنگ، لاک‌پشت‌ها، کوسه‌ها و دلفین‌ها لذت ببرند. همچنین بخش ویژه‌ای برای لمس موجودات دریایی نیز وجود دارد که بچه‌ها می‌توانند به صورت مستقیم با آنها تعامل داشته باشند.

بازدید از برج سی‌ان

برج معروف سی‌ان تورنتو یکی از بلندترین برج‌های جهان است که می‌تواند برای بچه‌های بالای 5 سال بسیار جذاب باشد.

صعود به بالای برج و تماشای چشم‌انداز شگفت‌انگیز شهر تورنتو از بالا می‌تواند تجربه‌ای فراموش نشدنی برای کودکان باشد. البته باید توجه داشت که بچه‌های خیلی کوچک ممکن است از ارتفاع ترس داشته باشند.

پارک‌های آبی

تورنتو دارای چندین پارک آبی عالی برای بچه‌هاست. پارک آبی واندرلند، جایی عالی برای سرگرم کردن بچه‌ها در یک روز گرم تابستان است.

این پارک شامل انواع و اقسام سرسره‌های آبی، استخرهای موج‌دار، رودخانه‌های تند و آرام و البته منطقه‌ای برای کودکان کم سن و سال می‌شود.

پارک آبی سرعت بالا نیز گزینه‌ی خوب دیگری است که دارای تعداد زیادی سرسره و استخر است.

کروز در دریاچه انتاریو

سوار شدن بر یک کشتی کروز و دیدن زیبایی‌های دریاچه انتاریو می‌تواند برای بچه‌ها لذت‌بخش باشد. در این کروزها معمولاً فعالیت‌هایی برای سرگرمی کودکان در نظر گرفته می‌شود.

همچنین امکان دیدن جزایر تورنتو، بناهای زیبای ساحلی و حیات وحش دریاچه نیز وجود دارد. البته باید به این نکته توجه داشت که بچه‌های خیلی کوچک ممکن است با تکان‌های کشتی مشکل پیدا کنند.

کاناداز واندرلند

اگر بچه‌های شما عاشق کشورشناسی و یاد گرفتن درباره‌ی فرهنگ‌های مختلف هستند، کاناداز واندرلند انتخاب عالی است.

این پارک ماجراجویی دارای بخش‌هایی است که به معرفی فرهنگ بومیان کانادا، تاریخ کشور و طبیعت زیبای آن می‌پردازد. همچنین نمایش‌هایی در خصوص حیات وحش کانادا نیز در اینجا برگزار می‌شود.

موزه‌ی علم و صنعت انتاریو

اگر بچه‌های شما علاقه‌ی زیادی به علم و فناوری دارند، موزه‌ی علم و صنعت انتاریو انتخابی عالی برای سرگرم کردن آنهاست.

این موزه‌ی تعاملی دارای بیش از 500 ایستگاه و نمایشگاه است که بچه‌ها می‌توانند به صورت عملی با مفاهیم مختلف علمی آشنا شوند و درباره‌ی آنها یاد بگیرند.

کارگاه قطار تورنتو

قطار و راه‌آهن همیشه برای بچه‌ها جذاب است. کارگاه قطار تورنتو مکانی است که بچه‌ها می‌توانند درباره‌ی قطار و تاریخچه‌ی آن در کانادا بیشتر بدانند.

در اینجا بچه‌ها می‌توانند انواع و اقسام قطارها و لوکوموتیوها را از نزدیک ببینند. همچنین امکان سوار شدن بر قطار و طی مسیری کوتاه نیز وجود دارد که برای کودکان بسیار هیجان‌انگیز است.

موزه‌ی اسباب‌بازی تورنتو

موزه‌ی اسباب‌بازی تورنتو با بیش از 120 هزار اسباب‌بازی قدیمی، بهشتی برای کودکان علاقه‌مند به اسباب‌بازی است!

در این موزه بچه‌ها می‌توانند انواع اسباب‌بازی‌ها از جمله عروسک‌ها، ماشین‌ها، قطارها، خانه‌های عروسکی و غیره را ببینند و حتی با برخی از آن‌ها بازی کنند.

خاطرات کودکی خود را در این موزه زنده کنید!

پیک‌نیک در پارک‌ها

پارک‌های زیادی در تورنتو وجود دارند که مکان مناسبی برای برگزاری یک پیک‌نیک خانوادگی هستند.

پارک ملکه، پارک هاید، پارک جزایر تورنتو و پارک انگرین ولی از جمله بهترین پارکهای کاناداست.

انتشار: 10 مهر 1402 بروزرسانی: 10 مهر 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 101776

به "بهترین تفریحات برای بچه ها در سفر به تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تفریحات برای بچه ها در سفر به تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید